Våren på Arvika Brukshundklubb

Hej alla hundvänner!

Sven-Erik heter jag och är ny ordförande i Arvika Brukshundklubb. Det är lågsäsong ute på klubben än så länge men man längtar till att komma igång ordentligt efter en lång vinter.
Vi kommer dränera planerna i år med början med agilityplanen under våren. Stora planen blir först i höst så vi kan hålla igång våra aktiviteter. Mer information om detta när det närmar sig. Det kommer läggas ut tre stycken städ och fix dagar i april.
Kom gärna och hjälp till vid nått av tillfällena. Datum och mer information kommer. Kurser, tävlingar och andra aktiviteter läggs in löpande håll utkik här och hemsidan.
Om någon vill komma i kontakt med mig så har jag en ny e-mail adress arvikabhk.ordforande@gmail.com
Jag och övriga i styrelsen finns även på hemsidan med kontaktuppgifter. Kämpa på med träningen snart är det vår.

// Sven-Erik

Ett svar på ”Våren på Arvika Brukshundklubb

1. Hei. Vi bor utafor Glava med vår tre år gamle spanske vannhund. Han er snill og grei med andre hunder, men ikke helt lydig. Kunne tenke meg å trene med han, og kanskje det kunne vært morsomt å gå kurs.

Kan dere sende lenke til innmelding i svensk- og Arvika hundeklubb?

På forhånd takk
    Hilsen Mari